سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار بانکی پارس

سالار در مراسم گشایش شعبه سعادت آباد بانک عنوان کرد :

»

سال 91 سال ماندگاری در حیات بانک گردشگری

ساعت 18:16 - 20/10/1391کد خبر: 36314
مدیرعامل بانک گردشگری اظهار داشت: سال 91 قطعا سال ماندگاری در حیات بانک گردشگری است. سالی که در آن گشایش شعب از سر گرفته شد و شعبه‌های کرمان و کرج در شهرستان‌ها و در تهران نیز شعب توحید، صادقیه، قدس و اکنون سعادت آباد خدمات‌رسانی خود را به مشتریان آغاز کردند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط‌عمومی بانک گردشگری، شعبه سعادت‌آباد این بانک  واقع در خیابان اصلی سعادت آباد،  آغاز به کار کرد.

در مراسم شروع فعالیت این شعبه که با حضور مدیران ارشد بانک برگزار شد، ناصر سالار، مدیرعامل بانک گردشگری اظهار داشت: سال 91 قطعا سال ماندگاری در حیات بانک گردشگری است. سالی که در آن گشایش شعب از سر گرفته شد و شعبه‌های کرمان و کرج در شهرستان‌ها و در تهران نیز شعب توحید، صادقیه، قدس و اکنون سعادت آباد خدمات‌رسانی خود را به مشتریان آغاز کردند.

وی افزود:‌ از طرفی دیگر نیز در این سال، نماد بانک در فرابورس هم بازگشایی شد و فعالیت‌های بانک در بازار سرمایه نیز بدین شکل به روال عادی خود وارد شد که این موارد، همگی جای شکر دارد.

سالار تاکید کرد: گشایش هر شعبه، فصل جدیدی در خدمات‌رسانی به مشتریان و مراجعان بانک است و از این بابت است که شروع فعالیت شعبه سعادت‌آباد را به عنوان یک اتفاق مبارک و مثبت، شادباش می‌گوییم.

مدیر عامل بانک گردشگری افزود:‌ هدف ما این است که در بانک گردشگری، مراجعان به شعب را با استفاده از خدمات مناسب و رفتار و برخورد خوب کارکنان شعب، تبدیل به مشتری بانک کنیم و از این رو است که انتظار داریم همه شعب ما از این بابت الگو و سرآمد باشند که با شناختی که از همکاران وجود دارد و سابقه‌ای که از شعب فعال به ثبت رسیده، تحقق این انتظار را دور از دسترس نمی‌دانم.


در ادامه ابراهیم صادقی، معاون امور اعتباری بانک گردشگری نیز اظهار داشت: بانک گردشگری به عنوان یک برنامه مهم، مد نظر دارد که نظام‌نامه اعتباری خود را مورد تجدید نظر قرار دهد و از پیچیدگی‌های اعطای اعتبارات و رفتارهای سلیقه‌ای که گاه در این راستا صورت می‌گیرد، تا حد ممکن بکاهد.

وی اظهار داشت: مصمم هستیم که با گسترش شعب و کسب و کارهای مالی و بانکی، تداوم فعالیت و بقای خود را در بازار رقابتی تضمین کنیم و با جذب منابع پایدار، ریسک فعالیت‌های خود را مدیریت کنیم.

صادقی تاکید کرد: یکی دیگر از برنامه‌های ما این است که حساسیت شعب را نسبت به فعالیت‌های اقتصادی و عملکرد مالی بالا ببریم و مسوولیت‌ها و سطوح ارکان اعتباری را به خود شعب ارجاع دهیم تا از این طریق، موجبات ارتقای چشمگیر بهره‌وری و بهبود عملکرد شعب را فراهم کنیم

منبع : خبر گزاری ebi


ارسال شده در توسط خبر رسان