سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار بانکی پارس

29 دی 1394 ساعت 16:41

اخبار بانک: با تعیین هیات تصفیه برای تعاونی اعتباری بدر توس که یکی از تعاونی های ادغام شده در موسسه اعتباری آرمان ایرانیان است، نحوه پرداخت مطالبات این تعاونی مشخص شد.


به گزارش خبرنگار اخبار بانک، چندی پیش آگهی انحلال و تعیین هیات تصفیه برای تعاونی بدر توس منتشر شد.براین اساس هم اکنون این هیات تصفیه تعیین و مشخص شده اند.

طبق آخرین اطلاعات دریافتی، هیات تصفیه و حسابرسان هم اکنون در حال ارزیابی اموال این تعاونی هستند و این ارزیابی در حال طی فرآیند عادی و معمول خود می باشد.

روال پرداخت مطالبات سپرده گذاران این تعاونی اعتبار بدین صورت خواهد بود که حسابرسان اقدام به برآورد ارزش مالی اموال و سایر منابع در اختیار این تعاونی خواهند کرد و این مورد در نهایت باید به تائید هیات تصفیه برسد.

هیات تصفیه نیز لیست اموال و نقدینگی موجود این تعاونی را به هیات مدیره موسسه اعتباری آرمان ایرانیان ارایه و این موسسه براساس منابع موجود و مستندات اقدام به پرداخت مطالبات خواهد کرد.

این رویه اکنون با سرعت در حال طی مسیر است و در طی هفته های آینده کار ارزیابی و حسابرسی به نقطه قابل قبولی می رسد و پس از آن پرداخت مطالبات آغاز می شود.

بنابراین سپرده گذاران این تعاونی باید در نظر داشته باشند که فعلا و تا قبل از اتمام امور ارزیابی موسسه اعتباری آرمان ایرانیان مسوولیت قانونی برای پرداخت وجوه سپرده گذاران ندارد.

در حال حاضر هیات تصفیه به همراهی تیم ارزیابی و حسابرسی با سرعت در حال کار هستند و بزودی مطالبات سپرده گذاران براساس میزان اموال و نقدینگی حسابرسی شده پرداخت خواهد شد.

گفتنی است موسسه اعتباری آرمان ایرانیان اکنون مراحل پایانی دریافت مجوز رسمی و نهایی از بانک مرکزی را طی می کند و در روزهای آتی خبرهای خوشی از این موسسه منتشر می شود.


کد مطلب: 40809

آدرس مطلب: http://akhbarbank.com/vdcaoany.49nww15kk4.html

 

اخباربانک

  http://akhbarbank.com


ارسال شده در توسط خبر رسان