سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار بانکی پارس

رئیس هیات مدیره موسسه مالی و اعتباری میزان تندیس مدیر شایسته ملی را به خود اختصاص داد . این تندیس طی مراسمی که شب گذشته از سوی مجمع متخصصین ایران که در مرکز همایش های صدا و سیما در تهران برگزار شد، به غفور حلمی رئیس هیئت مدیره موسسه مالی و اعتباری میزان اهدا شد .

به گزارش پایگاه خبری «اخبار بانک»، در نخستین اجلاس مدیر شایسته ملی، موسسه میزان در کنار تعداد دیگری از بانک ها، نهادهای مالی و نیز هلدینگ های صنعتی پیشرو در اقتصاد ایران که در ارزیابی های استقرار نظام شایستگی ها حائز رتبه شده بودند، موفق به دریافت تندیس این اجلاس شد .

آموزش و پژوهش، کارنامه مدیریتی و علمی مدیران، دستاوردها، رفتار سازمانی، مدیریت موفق در شرایط متفاوت زمانی و اقتصادی، حضور موثر در پیشبرد اهداف سازمانی، از جمله معیار و شاخص های ارزیابی هیئت داوران متشکل از تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه های تهران، کارشناسان و برخی مسئولان دولتی در ارزیابی 90 بنگاه اقتصادی ایران بوده است .

در مراسم اختتامیه این اجلاس، گروسی عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در سخنانی مدیران موفق را عامل توسعه پایدار خواند و گفت : کشور برای پیشرفت در عرصه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نیاز به مدیران پیشرو و خلاق دارد.

وی با تاکید بر ضرورت تلاش دولت، مجلس و بخش خصوصی برای ارتقای سطح مدیریت در کشور تصریح کرد: با اجرایی کردن سیاست های اصل 44 باید زمینه بالندگی مدیران بخش خصوصی بنگاه های اقتصادی و بانکی را فراهم کنیم .

همچنین حاجیان رئیس انجمن بهره وری ایران در این اجلاس در سخنانی با اشاره به جایگاه مدیران موفق در رفع مشکلات و چالش های کشور گفت : برای رفع این موانع باید از نظرات مدیران توانمند، نخبگان جامعه و مدیران فعال بخش خصوصی استفاده کنیم .

خیراللهی مشاور مجمع تشخیص مصلحت نظام در حوزه کارآفرینی طی اجلاس مدیر شایسته ملی، خلاقیت و نوآوری را اکسیر موفقیت سازمان ها در عصر کنونی دانست و تصریح کرد: توسعه نیازمند مدیران خلاق است.

رئیس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان در تندیس اهدایی به رئیس هیئت مدیره موسسه مالی و اعتباری میزان ضمن تقدیر از گام های موسسه میزان برای تحقق مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی، برای این موسسه در پیشبرد اهداف سازمانی به ویژه حمایت از تولید و کارآفرینان آرزوی موفقیت شده است .

گفتنی است موسسه میزان علاوه بر تلاش برای استقرار نظام شایستگی ها و بهبود مدیریت سازمانی، از موسسات پیش رو در حمایت از تولید و کارآفرینان است که تنها در سال گذشته با اعطای تسهیلات به فعالان اقتصادی، بستر ایجاد 35 هزار شغل را فراهم کرده است .

mizan


ارسال شده در توسط خبر رسان