سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار بانکی پارس

مسئول شعبه یک موسسه مالی:

هیچ ترسی از پرداخت سود 29 درصد نداریم

 

اعتبار - برنامه پایش شب گذشته در گزارش خبری تحلیلی خود ، افشا کرد که موسسه مالی و اعتباری فرشتگان در حال حاضر به سپرده های خود سود 29 درصد می دهد .

هیچ ترسی از پرداخت سود 29 درصد نداریم

به گزارش پایگاه خبری اعتبار، برنامه پایش شب گذشته در تماس ضبط شده ای که با مسئول شعبه موسسه مالی و اعتباری فرشتگان داشت از وی پرسید که در حال حاضر نرخ سود سپرده های این موسسه چقدر است که وی گفت: نرخ سود سپرده های موسسه مالی و اعتباری فرشتگان در حال حاضر 29 درصد است .

مسئول این شعبه در پاسخ به اینکه ایا شما تحت نظارت بانک مرکزی هستید یا نه گفت : بله ما تحت نظارت بانک مرکزی هستیم و هیچ ترسی نداریم که این سود را به سپرده های خود می دهیم . موسسه ما یک موسه قدیمی است و شما با مراجعه به شعبه ما در خیابان فاطمی روبروی وزارت کشور پول خود را در موسسه ما سرمایه گذاری کنید .

بعد از پخش این صوت ، مرتضی حیدری مجری برنامه پایش گفت : موسسه مالی و اعتباری فرشتگان در حال حاضر 29 درصد سود می دهد و ادعا می کند معتبر است و تحت نظر بانک مرکزی است ، بانک مرکزی سود سپرده ها را مشخصا تعیین کرده و قطعا این سودها مورد تایید بانک مرکزی نیست . بانک مرکزی باید با این گونه موسسات برخورد کند .

منبع وبسایت اعتبار


ارسال شده در توسط خبر رسان

ه گزارش پایگاه خبری اعتبار به نقل از تسنیم، موسسه مالی و اعتباری فرشتگان در واکنش به اظهارات عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی که 24 آبان با عنوان «موسسه مالی که مجوز بانک مرکزی ندارد نمی‌تواند سهام بفروشد» منتشر شده است نوشت:

بطوری‌که استحضار دارید به موجب قانون بازار غیرمتشکل پولی مصوب سال 1383 مجلس شورای اسلامی بانک مرکزی جمهوی اسلامی ایران متولی ساماندهی و نظارت بر بازار پولی می‌باشد و اظهارنظرهای غیرمسئولانه در این زمینه جز تشویش اذهان عمومی و اخلال در نظام پولی کشور حاصلی ندارد.

علی‌ایحال آنچه لازم است ذکر گردد معرفی موسسه اعتباری آرمان به شرکت فرابورس با تجمیع تعاونی‌های اعتباری فرشتگان و فردوسی تحت نظارت بانک مرکزی جمهوری اسلامی صورت پذیرفته و پس از بررسی‌های دقیق کارشناسان سازمان فرابورس جهت پذیره‌نویسی عام از تاریخ 93/8/25 به مدت 10 روز در دستور کار قرار گرفته است.


ارسال شده در توسط خبر رسان