سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار بانکی پارس

رئیس هیات مدیره :
موسسه اعتباری میزان مستقل است

 
رئیس هیات مدیره موسسه اعتباری میزان با بیان این که این تشکیلات وابسته به هیچ نهادی نیست، تاکید کرد: میزان مستقل بوده و مستقل خواهد ماند.
غفور حلمی که در نشست مدیران ستادی، روسای مناطق، حوزه ها و شعب سخن می گفت، با بیان این مطلب تاکید کرد: سهامداران این موسسه کارکنان شریف و بازنشستگان دادگستری هستند اما این موسسه به هیچ نهادی وابسته نیست.
وی در ادامه با اشاره به تحولات پیشروی موسسه خاطرنشان کرد: فعالیت موسسه میزان آنهم بدون ادغام با سایر موسسات نعمت بزرگی برای همه همکاران و سهامداران ارجمند است که مطمئنا راه پیشرفت و رشد را بیش از گذشته هموار خواهد کرد.
وی ادامه داد: در سالهایی که تعدادی از بنگاهها به سمت دلالی ارز و سکه حرکت کردند ، موسسه میزان با وجود مشکلات به بخش تولید وام می داد و از سفته بازی پرهیز کرد، زیرا ما براساس اعتقادات و قانون عمل می کنیم .
وی فعالیت سالم را از راهبردهای میزان در طول 14 سال گذشته عنوان کرد و با تاکید بر صیانت از دستاوردهای موسسه افزود: موسسه میزان در حال حاضر در پی کسب مجوزهای ورود به بورس است و امیداریم تا پایان سال همه امور مربوط به پذیره نویسی، ثبت شرکتها و کسب مجوزرسمی بانک مرکزی انجام شود.
وی با روشن خواندن چشم انداز موسسه تصریح کرد: همه خود را باید برای تلاش مضاعف در شرایط جدید آماده کنند.
رئیس هیات مدیره موسسه مالی و اعتباری میزان در ادامه همه همکاران خود را به نظم و انضباط درفعالیتها و انجام صحیح کارها توصیه کرد و افزود: در صف و ستاد باید همه همکاران با مشتریان موسسه با مهر و محبت برخورد کنند و این از حقوق مشتریان است که نباید لطمه به آن وارد شود.
در ادامه این جلسه فیروز کوهی مدیر امور شعب موسسه میزان هم در سخنانی با تاکید بر رعایت مشتری مداری و حفظ منابع تصریح کرد: عامل اساسی پیشرفت موسسه همکاران ما درشعب هستند، از اینرو مدیران شعب و روسای حوزه ها و مناطق باید به زیر مجموعه خود نظارت دقیق داشته باشند.
در ادامه این همایش دکترمحمد رضا نظری عضو شورای راهبردی مرکز فناوریهای پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف در سخنانی با بیان این که در صنعت بانکداری 4 عنصر سخت افزار، نرم افزار، انسان و مدیریت نقش اساسی دارند گفت: مدیران و بانکداران باید به دانش مدیریت مسلح شوند زیرا بسیاری از مشکلات جامعه در بخشهای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مربوط به ضعف در دانش مدیریت است.
وی با اشاره به تاثیرات برند فردی در رشد سازمانها تصریح کرد: تاثیر برند فردی و انسانی در توسعه ، رشد سازمانها و موسسات و بنگاههای اقتصادی بسیار بیشتر از تاثیر برند سازمانی و تبلیغات مربوط به آن است .
   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


ارسال شده در توسط خبر رسان