سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار بانکی پارس

 

ثامن‌الائمه «ثامن» شد
یکشنبه 26 آذر 1391 ساعت 12:29
کد مطلب: 8646
 
 
موسسه ثامن الا ئمه
 
مدیر عامل تعاونی اعتبار ثامن گفت: با تاکید بانک مرکزی بر حذف اسامی ائمه از نام موسسات، ما این کار را آغاز کردیم و در مدت 10 روز کلمه «ائمه» از نام این تعاونی اعتباری حذف می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری اخبار بانک به نقل از فارس، حسین توکلی با اشاره به تغییر نام این تعاونی اعتباری اظهارداشت: با تاکید بانک مرکزی بر حذف اسامی ائمه از نام مؤسسات پولی، ما جزو اولین مؤسساتی بودیم که این کار را آغاز کرده و نام این تعاونی اعتباری به ثامن تغییر کرد. 


وی با بیان اینکه این تعاونی اعتبار دارای 600 شعبه است، افزود: براساس قراردادی که با پیمانکار منعقد شده در مدت 10 روز باید تابلوهای تمامی شعب با عنوان تعاونی اعتبار ثامن درج شود. 

مدیر عامل تعاونی اعتبار ثامن تصریح کرد: مقدمات لازم برای تبدیل شدن به بانک انجام شده و امیدواریم این تقاضا در شورای پول و اعتبار مطرح و به تصویب برسد. 

به گزارش فارس، اولین بار رئیس کل بانک مرکزی در 19 شهریور ماه امسال بر لزوم حذف نام ائمه از موسسات مالی و اعتباری، تعاونی‌های اعتبار و صندوق‌های قرض‌الحسنه تاکید و به به آنها اولتیماتوم داد. 

مدتی بعد بانک مرکزی در بخشنامه‌‌ای تاکید کرد: شرکت های تعاونی اعتبار و صندوق‌های قرض الحسنه‌ای که از اسامی مقدس 14 معصوم (ص) استفاده نموده‌اند، باید هر چه سریع‌تر نسبت به اصلاح تابلوی خود اقدام نمایند و در غیر این صورت از ادامه فعالیت آن جلوگیری خواهد شد.

 


ارسال شده در توسط خبر رسان