سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار بانکی پارس

اعلام زمان صدور مجوز قانونی موسسه آرمان ایرانیان (کاسپین)

تعاونی بدر توس پس از انجام حسابرسی به آرمان ایرانیان منتقل می شود

30 دی 1394 ساعت 13:04

اخبار بانک:مدیر عامل موسسه اعتباری آرمان ایرانیان گفت: دارایی و بدهی های تعاونی بدر توس مقرر است پس از انجام حسابرسی مطابق با ضوابط و مقررات بانک مرکزی به آرمان ایرانیان (کاسپین) منتقل شود.


به گزارش اخبار بانک، ذکریا متحمل درباره آخرین وضعیت موسسه آرمان ایرانیان(کاسپین) و تعاونی بدر توس اظهار داشت: مؤسسه اعتباری آرمان ایرانیان متشکل از تعاونی های اعتبار فرشتگان، امید جلین، حسنات اصفهان، عام کشاورزان مازندران و کرمانشاه، الزهرا، پیوند و بدر توس می‌باشد.

وی گفت: این مؤسسه خوشبختانه توانسته است تمام مراحل قانونی و تعهداتی که از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و شورای پول و اعتبار اعلام شده است را با موفقیت پشت سر گذارند و در مرحله نهایی صدور مجوز قانونی است.

متحمل درباره تعاونی بدر توس اظهار داشت: بدر توس با تابلو آرمان فعالیت می کند و بدهی و دارایی های این تعاونی قرار است پس از انجام حسابرسی مطابق با ضوابط و مقررات بانک مرکزی به آرمان ایرانیان (کاسپین) منتقل شود ولی هنوز این انتقال انجام نپذیرفته است.

مدیر عامل موسسه آرمان ایرانیان(کاسپین) گفت: هیئت تصفیه بدر توس توسط مقام قضایی تعیین شده و به وظایف قانونی خود عمل می کند . مؤسسه اعتباری آرمان ایرانیان با مشکل نقدینگی مواجه نیست و ظرف چند روز آینده مجوز قانونی خود را از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران دریافت خواهد کرد.


کد مطلب: 40834

آدرس مطلب: http://akhbarbank.com/vdci5va5.t1aup2bcct.html

 

اخباربانک

  http://akhbarbank.com


ارسال شده در توسط خبر رسان