سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار بانکی پارس

 

با ادغام 6 موسسه مالی در شرف تاسیس صورت می گیرد
تاسیس 2 موسسه اعتباری نور و آرمان
یکشنبه 18 فروردین 1392 ساعت 19:59
کد مطلب: 12016
 

 
با ادغام 6 موسسه مالی در شرف تاسیس دو موسسه اعتباری تازه تاسیس به بازار بانکی کشور افزوده خواهد شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اخبار بانک، اسامی شش موسسه مالی و اعتباری در شرف تاسیس که بیش از 1000 شعبه در سراسر کشور دایر کرده اند و در آستانه انحلال قرار دارند اعلام شد. 

این شش موسسه مالی و اعتباری در شرف تاسیس بزودی منحل و در قالب دو موسسه اعتباری ادامه فعالیت خواهند داد. 
موسسه مالی فردوسیlموسسه مالی و اعتباری فرشتگان

موسسات مالی و اعتباری فردوسی، فرشتگان و افضل توس با یکدیگر ادغام و موسسه اعتباری تازه تاسیس آرمان را تشکیل و زیر نظر بانک مرکزی ادامه فعالیت خواهند داد. 


موسسات مالی و اعتباری در شرف تاسیس کارسازان آینده، ریحانه گستر مشیز و پیشگامان نیز با عنوان موسسه اعتباری نور به فعالیت در بازار پولی و مالی ادامه می دهند. 

موسسه اعتباری نور عنوان پیشنهادی است که از سوی موسسان سه موسسه مالی و اعتباری دیگر به بانک مرکزی ارسال شده است. 

موسسه تازه تاسیس نور تاکنون نیمی از سرمایه مورد نیاز یعنی 150 میلیارد تومان را تامین کرده و بانک مرکزی از موسسان خواسته است نیم دیگر سرمایه اولیه از طریق پذیره نویسی تامین شود. 

بانک مرکزی از سال گذشته اقدام به ساماندهی بازار پولی و مالی کشور کرده است و موسسات مالی و اعتباری در شرف تاسیس را از 14 به 10 موسسه تقلیل و هم اکنون تنها تا 15 فروردین ماه به 6 موسسه مذکور مهلت داده تا تابلو خود را تعویض و عناوین جدید را در معرض دید عموم قرار دهند. 

بانک مرکزی شش فروردین تهدید کرده بود در صورتی که این شش موسسه تا 15 فروردین تابلو خود را تغییر ندهند اسامی این موسسات متخلف را به عموم مردم اطلاع رسانی می کند. 

 


ارسال شده در توسط خبر رسان